ESITTELY

Chronic Pain Management (Longview Veterinary Services, Iso-Britannia) 2019

Yrittäjän ammattitutkinto (Omnia, Espoo) 2021

Koirahierojan ammattitutkinto (Koulutuskeskus Salpaus) 2022

MATKANI KROONISEEN KIPUUN KESKITTYNEEKSI ELÄINLÄÄKÄRIKSI:

Valmistuttuani eläinlääkäriksi vuonna 2017 olen toiminut eläinlääkärinä useilla erilaisilla vastaanotoilla. Työkokemusta on kertynyt kunnaneläinlääkärin sijaisena, pieneläinsairaalan päivystävänä eläinlääkärinä ja ajanvarauspotilaita hoitavana eläinlääkärinä pieneläinvastaanotolla. Viimeisin työni ennen omaa yritystä oli päivystävä eläinlääkäri
pieneläinsairaalan päivystyksessä ja teho-osastolla. Päivätyökseni suunnittelen eläinlääkärien täydennyskoulutuksia ja ylläpidän praktiikkataitojani omalla vastaanotolla viikonloppuisin.

Kiinnostukseni eläinten kivun hoidon eri vaihtoehtoja
kohtaan alkoi pian valmistumiseni jälkeen pieneläinpraktiikassa, jossa tapasin usein esimerkiksi nivelrikkokipujen kanssa eläviä lemmikkejä.

Akupunktion potentiaalin kivunhoidossa huomasin ensin oman kokemuksen myötä vuosia sitten kun sain siitä itse apua lihasperäisten kipujen hoidossa. Tämän kokemuksen jälkeen aloin selvittää, kuinka akupunktiota voisi käyttää omien potilaideni hoidossa apuna.

Vuonna 2019 suoritin Iso-Britanniassa sertifikaattiin johtavan koulutuksen eläinakupunktiosta ja kroonisen kivun hoidosta (ECAS WVA&CPM). Opinnot sisälsivät lähiopetusjaksoja, omien potilaiden hoitoa ja raporttien tekemistä Suomessa, kirjallisia töitä, sekä lopputentin.

TAVOITTEENI

Haluan pysyä ammatillisesti uusimpien hoitosuositusten ja -muotojen kanssa ajan tasalla ja siksi osallistun säännöllisesti alani täydennyskoulutuksiin.

Eläinlääkärinä tavoitteeni on hoitaa eläinten kipua
parhaalla mahdollisella tavalla ja auttaa omistajia arvioimaan lemmikin vointia kotona. Minulle on tärkeää huomioida jokaisen potilaan yksilölliset tarpeet niin hoitotilanteissa, kuin kotihoidossakin.

Eläinlääkärikäynnin pitää mielestäni aina olla lemmikille ja omistajalle niin mukava ja stressitön kuin mahdollista.

Suomen kielen lisäksi palvelen asiakkaita myös englanniksi
ja viroksi // Teenindan teid hea meelega ka Eesti keeles // I am also happy to serve You in English!