Sopimusehdot

Toimitusehdot

Kouvet (Y-tunnus 2798272-9), jäljempänä verkkokauppa, myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti:[email protected]

Puhelin: 040 187 17 37

Postiosoite: Läkkisepänkuja 7, 00620 Helsinki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: [email protected] Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilaukset postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 5-7 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. Palautukset Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Palautus- ja peruutusehdot

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoinen.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Kuluttajan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei tule ottaa käyttöön ennen kuin olet päättänyt pitää tuotteen. Valjaita ja tossuja saa testata sovituksen yhteydessä sisätiloissa, eivätkä ne saa merkittävästi likaantua sovitettaessa. Tuotteesta ei tule sovituksen yhteydessä irrottaa siihen kuuluvia tuotetietolappuja tai tarroja. Tuote tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilytä tilauksen lähetyspakkaus tai paketoi tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Mikäli tuote tai tuotepakkaus ei vastaa sopimusehtoja, emme hyväksy palautusta vaan tuote lähetetään takaisin asiakkaalle.

Tuotetta ei voi katsoa käyttämättömäksi, jos esimerkiksi valjaissa tai tossuissa on selviä kulumisen merkkejä ja/tai likaa tai mikäli tuote on pesty. ”Toe Grips” -liukuesteet voi palauttaa ainoastaan, jos kaikki 20 kpl ovat alkuperäisessä pakkauksessa, eikä liukuesteitä ole sovitettu koiran kynsiin.

Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaus sekä kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Sinetöitynä myydyn tuotteen sinetin tulee olla ehjä. Avattuja lisäravinnepakkauksia ei voi palauttaa. Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muokatuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta

Ilmoitus palautusoikeuden käyttämisestä on tehtävä myyjälle kirjallisesti edellä mainitun 14 vuorokauden kuluessa ja tuote on palautettava tästä 14 vuorokauden kuluessa.

Tuotteen ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin tuote on lunastettu tai kuitin päivämäärä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa lunastuspäivä.

Asiakas vastaa itse tuotteiden palauttamisen kustannuksista.

Verkkokauppa palauttaa asiakkaan maksusuorituksen tuotteen palautuksen johdosta viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta verkkokaupan varastolle. Mikäli kaikki saman tilauksen tuotteet palautetaan, hyvitetään myös tilauksen toimituskulut. Palauttaessasi vain osan tuotteista toimituskuluja ei hyvitetä.

Verkkokaupan myöntämää mahdollista kampanjaetua ei voi muuttaa rahaksi. Jos kampanjaedun (esim. alennuksen) saamiselle asetetut ehdot eivät asiakaspalautuksen yhteydessä täyty, pidätetään edun arvoa vastaava summa rahapalautuksen yhteydessä. Tuotteen koon tai värin vaihdon yhteydessä saat vaihtotuotteen samalla hinnalla kuin alkuperäisellä tilauksellasi.

5 Muut ehdot

Verkkokauppa ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä.

Mahdollisiin asiakkaan ja verkkokaupan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Verkkokaupalla on kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu myymistään tuotteista. Tuotteen virhetilanteessa asiakkaan on otettava myyjään. Kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa verkkokaupan ja asiakkaan välinen sopimusta koskeva riitaisuus kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi